Oh nee, ze gaan weer op pad !! - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Gé Drayer - WaarBenJij.nu Oh nee, ze gaan weer op pad !! - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Gé Drayer - WaarBenJij.nu

Oh nee, ze gaan weer op pad !!

Door: Rinske

Blijf op de hoogte en volg Gé

04 April 2016 | Nederland, Apeldoorn

Het duurt niet lang meer, dan gaan we weer op pad met onze vriendengroep.
Dit keer een hele andere kant op dan de vorige keren: we gaan namelijk op pad met Paulus (reizen) en wel touren door Griekenland.
Hoewel we deze keer de organisatie van onze reis uit handen hebben gegeven, hebben we nog wel heel veel invloed gehad op het programma van de reis en zijn we als groep ook de enige reisgenoten - groepsreis op maat dus...
Of er onderweg veel bloggenswaardigs zal gebeuren is maar de vraag natuurlijk, maar daar komen we vanzelf achter. We gaan in ieder geval ons best doen om jullie van onze wederwaardigheden op de hoogte te houden.

Mocht je de blog willen ontvangen meld je dan aan met je e-mailadres, dan krijg je vanzelf een mailtje als er wat op de blog staat.

• 04 April 2016 - 14:54

Jenneke:

Leuk! Ik probeer het weer te volgen.

• 04 April 2016 - 22:16

Maddie:

Leuk Rinske, ik ben benieuwd. Na alle vorige verhalen kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat het saai wordt.....
    Fijne reis allemaal!

Hanneke:

Fijne tijd gewenst!!

• 06 April 2016 - 16:14

Martin En Cisca:

We zien uit naar jullie belevenissen en verheugen ons op Rinske's sappige verhalen!!
    Hele goede reis met elkaar!

• 06 April 2016 - 19:45

Lidy:

Leuk om weer mee te kunnen leven / lezen.
    De druk ligt hoog Rinske!!
    Goede tijd en fijne reis met elkaar. ✈️☀️

• 07 April 2016 - 09:00

Jan En Wil:

Ook wij verheugen ons erop om mee te lezen en zo jullie reis een heel klein beetje mee te beleven. Voor nu alvast veel voorpret gewenst.

• 07 April 2016 - 10:14

Coby Westerink:

Ik zit er helemaal klaar voor,wens jullie een fijne reis met elkaar en zoals altijd heel veel plezier, voor Rinske veel inspiratie om weer onvergetelijke verhalen te schrijven !!!

• 09 April 2016 - 15:57

Dicky En A3:

Leuk om af en toe jullie ervaringen te lezen!! Fijne reis en goede tijd samen!!

• 10 April 2016 - 13:16

Marijke:

Leuk te lezen!
    Wens jullie een leuke reis toe waarvan jullie van begin tot eind en in alle dimensies kunnen genieten!

• 13 April 2016 - 20:46

Annemarie :